• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Äntligen en förbättring

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 396
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Grattis!
Jag har samma årsinkomst på 250 000 underskott på 2600kr dock helt blank i allt annat. 0.68 i uc tänker dra iväg en ansökan på 250k till ny bil, vilken ränta kan anses bra att få med mina förutsättningar?
Har du 250.000 inkomst för 2018? Samma inkomst i år?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 307
Mottagna reaktioner
13 407
Poäng
8 917
Tycker det är rätt utifrån mängden blanco i kombination med nivå på inkomst. Ett par ff för mkt oxå.

Fast samtidigt fick jag av Wasa 275.000 kronor med 5.95% i ränta. Kraftigt (!) belånad och en UC som höll på att bli körd i botten. Fick hyggligt av Santander med (7.9%). Det känns som att det är ett jävla lotteri helt ärligt. Ibland får folk med skitfin UC ändå usla räntor och tvärtom.
 

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 396
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Fast samtidigt fick jag av Wasa 275.000 kronor med 5.95% i ränta. Kraftigt (!) belånad och en UC som höll på att bli körd i botten. Fick hyggligt av Santander med (7.9%). Det känns som att det är ett jävla lotteri helt ärligt. Ibland får folk med skitfin UC ändå usla räntor och tvärtom.
Men du är ju höginkomsttagare, sånt gillar bankerna.
 

flixor

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
28 Mars 2019
Meddelanden
78
Mottagna reaktioner
40
Poäng
137
Nej ingen fastighet tyvärr. Men runt 5 borde jag få alltså?
Ja, men det är som Terry skriver lite av ett lotteri ibland. Kan bli högre, kan bli lägre. Men att det borde bli något på 5% det tycker jag med Hör av dig med vad det blev sen!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp